Поля Александрова се присъединява към екипа на Филип Морис България през 2020 г. като ръководител на отдел „Корпоративни комуникации“. Поля има богат опит в медиите като радио и онлайн журналист, както и като редактор от екипа на изданията към БТА. От 2004 г. до 2017 г. тя оглавява редакцията на дамското списание Grazia, а през 2019 г. става главен редактор и на списание EVA, като съчетава задълженията си с тези на главен редакционен директор в Атика Ева Медия Груп, издател през годините още на списанията Forbes, Esquire, Maxim и OK!. Между 2017 и 2019 г. Поля отговаря за корпоративните комуникации на „Нова Броудкастинг Груп“ и „Мениджмънт Файненшъл Груп“. Притежател е на сертификати по медии и комуникации от Нюйоркския и Оксфорския университет.
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти