Проф. Боян Дуранкев е роден на 2 май 1951 г. в София. Завършил е Висшия икономически институт (по-късно: УНСС), където работи от 1980 г. Специализирал е в дългосрочно в САЩ, Германия, Русия.
Член е на The New York Academy of Sciences. Член е на УС на Българската асоциация по маркетинг. Член е на Съвета на старейшините на УНСС. Основател е на специалност „Маркетинг“ в УНСС.
Автор е на над 300 специализирани монографии, учебници и статии, сред които „Началото и краят на Третата световна война“, „Ключ към маркетинга“, „Комуникационна политика“, „Пазарна манипулация vs. маркетингова комуникация“, „История и теория на рекламата“, „Глобалистика“ и други.
В момента е ръководител на катедра „Маркетинг и мениджмънт“ във ВУЗФ; също така преподава в УНСС, Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ и БСУ. Три пъти е избиран за „Професор №1 на УНСС“.
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти