Елина Спасова отговаря за цялостната маркетингова и комуникационна политика на „Домейн Бойар“ от 2009 г. Тя е магистър по „Журналистика и масови комуникации“ от СУ „Св. Климент Охридски“. Има почти 20 години опит в сферата на рекламата, маркетинга, корпоративните комуникации и връзките с обществеността. Има опит и като редактор, професионален винен дегустатор и журналист.
Повече от 15 години работи в областта на виното и гурме културата, допринасяйки значително за нейното развитие у нас. Била е част от екипа на сп. Бакхус, редактор на приложението за гурме култура на сп. Мениджър (Wine&Dine), член на експертното жури на световния винен конкурс Grand tasting, предшестващ международното изложение Vinitaly във Верона, Италия и др. Има завършени множество курсове и специализации в областта на виното. Основен стремеж в работата ѝ е използването на иновативни и гъвкави решения в маркетинга и комуникациите, с които държи „Домейн Бойар“ на водеща позиция сред компаниите в бранша. През 2021 г. бе номинирана от екипа на сп. Grazia за „Жена на годината“ в категория „Бизнес“ за проекта ѝ посветен на 30-годишнината на „Домейн Бойар“.
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти