Илона Станева е завършила маркетинг, реклама и бизнес администрация в УНСС, специализирала е интегрирани маркетинг комуникации в университета „Делауеър“ и управление на бизнес устойчивост в университета „Кембридж“ . От 9 години е директор маркетинг и реклама във Fibank. Преди това е изпълнявала длъжността директор в търговската дирекция в БНТ. Голяма част от опита си в маркетинга е натрупала във FMCG сектора като маркетинг мениджър в „Белла България“ АД.
Под нейно управление са връчени няколко награди от Българската асоциация по маркетинг, за „Бранд мениджър на годината“ /финансови институции 2019, 2020, 2021/,
Зад гърба си има няколко награди на БАМ, награда от конкурса „Бранд мениджър на годината“, ФАРА, СПХ в категория „Иновации“, Продукт на годината (Дигитални карти, NFC плащания, Дигитален портфейл – 2019, Дебитни карти и носими устройства за тийнейджъри – 2018, Мобилен портфейл за тийнейджъри – 2019, Smart Lady – 2019), наградите Business Lady 2018 и European Excellence Awards 2018 (лансирането на бранда Smart Lady – специална програма за жени предприемачи), Superbrands.
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти