Мая Герасимова е завършила Техническия университет – София, специалност Биотехнологии, специализирала Международни икономически отношения. Притежава диплома за професионален мениджмънт от The Open University Лондон. Мая е работила повече от 25 години в сферата на бързооборотните стоки, започвайки работа в козметичната индустрия в „Българска Роза Севтополис“, следват 6 години в Nestle и Danone на търговска позиция. Като Маркетинг директор в Белла България, Девин, Димитър Маджаров и Нухелт работи за създаването и развиването на едни от най-успешните български марки. Отличена е като „Бранд мениджър на годината“ за лансирането на марката ЛЕКИ през 2005 г. и има 4 награди EFFIE. Десет от марките, които е управлявала са получили отличието Superbrand за периода 2006–2019 г.
Последният значим проект е създаване на бранда „Rice UP!“ за здравословен снакс на база кафяв ориз, с който компанията Нухелт успя да навлезе в над 50 пазара.
От февруари 2020 г. Мая Герасимова е Директор Маркетинг на „Рубела Бюти“ – най-големият български производител на козметика. Тя се включи в разширяване на продуктовото портфолио на компанията, лансирайки на пазара серия продукти за дезинфекция с бранда Derma Intensive+.
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти