Проф. д-р Христо Катранджиев преподава в УНСС и НБУ. Има многогодишен опти в областта на маркетинговите изследвания. В изследователската си кариера е работил за десетки български и чужди брандове. Научните интереси на проф. Катранджиев са пряко свързани с маркетинга и брандинга,. Избиран е за преподавател на Годината на УНСС (2009). Автор е на книгите „Медияпланиране на рекламната кампания“, „Методологически аспекти при разработване на рекламна кампания“, „Дистрибуционна политика“ и др., по които са обучени и се обучават хиляди студенти.
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти