Мария Лазарова е експерт в управлението на проекти с фокус бранд комуникация и устойчиво развитие. Има дългогодишен опит в интегрирането на лидерски модели за развитие на корпоративна идентичност и репутация, играе ключова роля в успешното лансиране на българския пазар на популярни медийни марки и развлекателни събития.
Личната и професионална ангажираност на Мария е насочена към разработването и научното изследване на устойчиви практики в рекламната и творческата индустрия. В момента е част от мениджърския екип на Грийн Адвертайзинг и с работата си се стреми да насърчи и подкрепи брандовете при имплементирането на ESG (Environment, Social and Governance) и трансформирането на рекламните активности в двигател на устойчива бизнес култура.
Мария е носител на редица награди и отличия за работата и в значими социално-отговорни проекти и брандове, като Добрия пример (bTV Media Group), Да изчистим България заедно (bTV Media Group), Българската Коледа (Администрация на Президента на Република България), Да помогнем след потопа (БЧК), Бъдеще без насилие за всяко дете „Зона ЗаКрила“ (Уницеф), „Данониада“ ( Данон – Сердика АД).
Обратно към всички
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти