Мария Лазарова
board member

Маркетинг експерт

Мария Лазарова

Мария Лазарова е експерт в управлението на проекти с фокус бранд комуникация и устойчиво развитие. Има дългогодишен опит в интегрирането на лидерски модели за развитие на корпоративна идентичност и репутация, играе ключова роля в успешното лансиране на българския пазар на популярни медийни марки и развлекателни събития.

Личната и професионална ангажираност на Мария е насочена към разработването и научното изследване на устойчиви практики в рекламната и творческата индустрия. В момента е част от мениджърския екип на Грийн Адвертайзинг и с работата си се стреми да насърчи и подкрепи брандовете при имплементирането на ESG (Environment, Social and Governance) и трансформирането на рекламните активности в двигател на устойчива бизнес култура.

Мария е носител на редица награди и отличия за работата и в значими социално-отговорни проекти и брандове, като Добрия пример (bTV Media Group), Да изчистим България заедно (bTV Media Group), Българската Коледа (Администрация на Президента на Република България), Да помогнем след потопа (БЧК), Бъдеще без насилие за всяко дете „Зона ЗаКрила“ (Уницеф), „Данониада“ ( Данон – Сердика АД).

Обратно към всички

Мария Лазарова

     Нашите
Контакти

Мила Векова
Представител за България

Ралица Бехар
Мениджър

„Вип Медиа“ ЕООД
Официален представител на Superbrands за България
 

     Вашата
Номинация

Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.