BUSINESSWEEK
brand

BUSINESSWEEK

BusinessWeek е седмично издание на The McGraw-Hill Companies, Ню Йорк. Списанието има над 1.2 милиона глобален седмичен тираж и близо 5 милиона седмична читателска аудитория. Международната мрежа от локални издания на BusinessWeek International Edition включва: Китай, Индонезия, Русия, Турция, България, Румъния и други.

BusinessWeek е световен лидер в областта на икономическата журналистика. Незаменим ресурс на познание за близо 5 милиона професионалисти в областта на бизнеса, икономиката, технологиите и иновациите. Изданието маркира съществените и важни новини, дава задълбочени анализи и прогнози, които помагат на бизнес лидерите да взимат верните решения. BusinessWeek e бранд, ползващ се със заслужено висока репутация и доверие в глобалната бизнес общност. Читателите и рекламодателите на списанието печелят от това доверие чрез сътрудничество и подкрепа.

BusinessWeek България стартира през януари 2006 г. като седмично издание на КЕШ ООД и McGraw-Hill Companies, Ню Йорк. Списанието излиза на пазара всеки петък в тираж от 15 500 копия

Виж презентацията

     Нашите
Контакти

Мила Векова
Представител за България

Ралица Бехар
Мениджър

„Вип Медиа“ ЕООД
Официален представител на Superbrands за България
 

     Вашата
Номинация

Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.