ПАРИ
brand

ПАРИ

Вестник Пари е първият български всекидневник, специализиран за икономически новини и анализи. За първи път в България се появяват страници на английски език – именно в ПАРИ и в електронното му издание.

Напълно обновен по европейски стандарт през 2006 г., „Пари е един от водещите във формирането на общественото мнение и пътеводител на българския бизнес.

Марката има много инициативи, една от които е престижната награда Банка на годината. Призът е учреден през 1992 г. Той е единственото по рода си отличие за сектора и освен че посочва най-добре работилата през изминалата година банка, събира на едно място водещите лица в бранша, политиката и бизнеса.

Виж презентацията

     Нашите
Контакти

Мила Векова
Представител за България

Ралица Бехар
Мениджър

„Вип Медиа“ ЕООД
Официален представител на Superbrands за България
 

     Вашата
Номинация

Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.