Johnnie Walker е уиски номер едно в света. Продава се в над 200 страни. Историята на едно от най-прочутите питиета започва през 1805 г. Johnnie Walker се произвежда при стриктно спазване на стандарти за възможно най-високо качество.
През 1999 г. Johnnie Walker създаде своята първа глобална кампания Keep Walking. По този начин компанията свърза своя дългогодишен символ – „крачещия човек“, с концепцията за важните стъпки, които всеки прави в живота си.
В България Johnnie Walker е една от емблематичните марки на пазара.
Виж презентацията
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти