Капитал е най-влиятелният седмичник и една от най-популярните медийни марки в България. От създаването си до днес вестникът отстоява принципите на качествената журналистика, етичните стандарти и отговорността към читателите.
Първият брой на „Капитал“ излиза през 1993 г. и е създаден от десет души с ясни идеи и цели.
Екипът си поставя за цел да бъде „кучето, което хапе“ и да защитава интересите на данъкоплатците. В началото на 2005 г. „Капитал“ става част от семейството на Verlagsguppe Handelsblatt GmbH.
С бранда „Капитал“ се организират и различни B2B събития. С позициите си седмичникът се е превърнал в институция в най-новата история на България.
Виж презентацията
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти