КАПИТАЛ
brand

КАПИТАЛ

Капитал е най-влиятелният седмичник и една от най-популярните медийни марки в България. От създаването си до днес вестникът отстоява принципите на качествената журналистика, етичните стандарти и отговорността към читателите.

Първият брой на „Капитал“ излиза през 1993 г. и е създаден от десет души с ясни идеи и цели.

Екипът си поставя за цел да бъде „кучето, което хапе“ и да защитава интересите на данъкоплатците. В началото на 2005 г. „Капитал“ става част от семейството на Verlagsguppe Handelsblatt GmbH.

С бранда „Капитал“ се организират и различни B2B събития. С позициите си седмичникът се е превърнал в институция в най-новата история на България.

Виж презентацията

     Нашите
Контакти

Мила Векова
Представител за България

Ралица Бехар
Мениджър

„Вип Медиа“ ЕООД
Официален представител на Superbrands за България
 

     Вашата
Номинация

Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.