TOMMI
brand

TOMMI

С появата си през 2002 г. TOMMI разтърсва пазара на маргарини в България, заемайки незапълнената до този момент ниша в сегмента на нискомаслените маргарини. Позиционирайки се на пазара, TOMMI отговаря на нарасналата потребност от нискокалорични продукти за мазане без компромис в качеството

Виж презентацията

     Нашите
Контакти

Мила Векова
Представител за България

Ралица Бехар
Мениджър

„Вип Медиа“ ЕООД
Официален представител на Superbrands за България
 

     Вашата
Номинация

Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.