Банкер, разбира се, е название на професия. За да стане марка, са необходими няколко неща. Първо, на някого да му хрумне привидно неразумната идея да сложи името на тази професия за заглавие на вестник. Сетне да направи този вестник интересен, честен, полезен и необходим. По-нататък – да го прави такъв в продължение на десетилетие и половина…
И когато прилични хора всяка събота отиват с дребна банкнота на будката и казват „Един „Банкеръ“, моля“, името на професията е станало марка…
Виж презентацията
Мила ВековаПредставител за България
Ралица БехарМениджър
„Вип Медиа“ ЕООДОфициален представител на Superbrands за България
Номинирайте Вашите предпочитани марки, за да сте сигурни, че те ще бъдат включени в списъка за предстоящото гласуване на Борда и потребителите за Superbrands. Номинирането на една и съща марка няколко пъти не влияе върху финалния резултат.
Този уебсайт използва "бисквитки". При натискане на бутона "Съгласен съм", се съгласявам с използването им.
Този уебсайт изпраща два вида бисквитки. Можете да промените настройките си по всяко време. Ако желаете да прочетете повече, вижте нашата политика за личните данни.
необходими за правилното функциониране на сайта
за АНОНИМНО отчитане на посетителите на сайта
за персонализиране на показването на реклами и оферти